UUSIMMAT KIRJOITUKSET  BLOGISSA JA UUTISVIRRASSA

Lue uutuuksista ensimmäisten joukossa!

STEA-rahoituksesta on syntynyt poikkeuksellisen kova keskustelu - https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012096080.html - Enkä ihmettele sitä. Kyse ei ole vain järjestöjen rahasta, vaan siitä, millaisena näemme kansalaisyhteiskunnan, heikoimmassa asemassa olevien ihmisten äänen ja julkisen rahan vastuun.

Kun puhumme politiikasta, puhumme usein rahasta, palveluista, veroista, hoitojonoista, kouluista, työpaikoista ja turvallisuudesta. Niistä pitääkin puhua. Mutta jos politiikka näkee ihmisen vain menona, asiakkaana, oppilaana, potilaana tai työnhakijana, jotakin olennaista jää puuttumaan.